vill skriva en sak..(ingen tar åt sig detta)

jag hatar mig jag vill inte vara kvar vrf är jag här, ingen gillar mig ingen vill vara med mig.. hur ska man göra när man vill bort men man vill ändå inte vara borta för all framtid. är sur ledsen,ireterrad. TACk alla mina vänner kompisar bästisar ni sötar min ni hjälper mig, men nu vill jag ha mer än jag någon sin har fått. menmen man kan inte få allt i livet, livet är inte alltid rättvist häller..ni kanske tror jag är konstig eller nåt sånt nbär jag skriver detta men jag ville bara få bort det värsta nu. jag skriver när jag mår piss och så menmen.
hejså pusspuss

♥Kommentarer♥
Postat av: Emelie

Men lilla gumman, alla älskar dig. Men alla kanske inte vet hur man ska visa det <3

2010-03-15 @ 16:09:03
Postat av: emsen<3

åå fyfan vilken söt komentar du får mig att gråta, förfan vad jag älskar dig <3

2010-03-15 @ 16:14:53
URL: http:///hallongott.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0