till underbara Emi

detta är till dig gumman <3<3:
du är en under bar tjej som jag lärde känna på dagis vi var med varandra hela livet upp tills nu. det har vart helt underbart och nyttigt för mig du har hjälpt och lärt mig ur svåra  saker och konstiga saker.vi sa att det alltid skulle vara vi två vi 4-ever och det hoppas jag att det blir så också.jag mår dåligt av när vi bråkar jag blir toppen glad och lycklig när vi är med varndra hoppas vi kan gör nåt snart det var ju f*n tusen miljarder år sedan!! <3:) jag DÖÖÖR utan dig gumman, älskling,sötnos. LOVE YOU YOU AND ME 4-EVER <3(L)(L)(L)(L)(L)(A)(A)(A)(A)(A)(K)(K)

Lina detta är till dig!<3:
du är en skit bra vän/kompis, du är så himla bra kompis. jag lärde känna dig på hösttärminen i5:an och det är jag gla för du är en äkta vän.har ganska månda minen med dig t.ex:när vi lekt fjortisar och gjorde mitt hår skit snyggtxD och när vi åkte skriskor, när jag sovdeöver hos dig m.m dem minena kommer jag alltid minas.man blir så j*vla glad när man är med dig, man kan prata om vad som helst typ...
älskar dig.. och en dag kommer jag få hjälpa dig och då står jag med dig....i♥you<33333(L)(L)(L)(K)(K)(K)(A)(A)


det var två kompisar/bästisar det kommer flera någon annan dag så var inte ledsna för det xD<33
LOVE YOU<333(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(A)(A)(A)( A)(A)(A)(A)(A)(A)

♥Kommentarer♥
Postat av: Carolina

Aw tack så himla mycket gumman <3

2010-03-16 @ 21:29:17
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: emsen<3

varsågod<3 älskar dig <3

2010-03-17 @ 16:05:57
URL: http:///hallongott.blogg.se/
Postat av: Emelie

Naw tack så himla mycket :)♥ Älskar dig med.

2010-03-19 @ 22:29:31

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0