svar på frågestunden!:)

här kommer svar på frågestunden:

fråga från anonym:Vilka är dina bästa kompisar (alla) ?

svar: det är typ, Anni,Emi, Ella och så har jag kompisar jag känner väldigt bra.<3

fråga från anonym:Vilka vill du bli kompis/bästis med?

svar: jag vi typ känna isabelle bättre och Hanna och några på min gympa. jag vill typ bli bästis med Lina och några fler<3

fråga från Amilia ;)Vad skulle du kalla din stil?

svar:hmm svår fråga men typ slapp och söt:P hihi
 
fråga från emelie. Om du fick ta med dig en sak i hela världen till en öde ö vad skulle det vara? :)

svar:det skulle nog vara emi, min bästis <3:)

fråga från anonym: du måste välja en kille i din klass som är sötats vem skulle det vara då??<3

svar: det är nog Lukas.



det var alla! hoppas alla fick något bra svar:)<3
pusspuss


♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0