hejsan:)

hejsan bloggen!
nu sitter jag hemma och typ chillar. i dag har jag vart på brommagymnarsterna kl 16-18. det var jätte kul(som varnligt)hehe. ska berätta vad jag gjorde i går: i går var jag först på Sabinas kalas. det va roligt!:)(L) sen hämtade min moster mig (som jag inte har träffat på år, känns det som) vi tängte först  gå på melodifetivalen, men det gick inte och så. men iställe gick vi och hyrde filmer. en gullig film och en annan. dem var inte jätte bra men helt okej iallafall.Mm så gjorde vi inget mer i lördags. men det var en rolig dag!♥<3 men blir nog ett inlägg lite senare, tror jag eller ni får hoppas, haha hihi:):D<3
Puss puss//emsen<3♥♥♥


♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0