hejj kom hem precis!!<333

heej bloggen!
nu här jag precis kommit hem från Åre.det känns jätte konstigt att inte har skrivit i bloggen på minst en vecka!;)
men jag skriver om den veckan nu i ställe!:D

Lördags: då åkte vi hem i från ca 12 och typ hade tråkigt och lyssnade på musik typ i 7 timmar!!
vi var väl typ framme i Åre klockan 20:00. då kollade vi på melodifestivalen hela kvällen.

Söndags: då så åkte jag skidor i Tegefjäll och duved med Björn, det var jätte roligt att åka skidor i rätt lagom lätta backar! :)

Måndags:åkte först lite skidor utför och sen lite senare åkte jag längd skidor 2 km. det var rätt härligt faktist!det var typ det ända jgjorde den dagen kan man säga.

tisdags:haha åkte skidor på dan och sen på kvällen kl 7 så gick vi på Wallmans.det var super kul verkligen. det var underhålnnig och mat, haha hoppas ni typ fattar lite vad det är!<3;)

Onsdags: åkte skidor men sen kom jag inte i håg vad vi mer gjorde xD

Torsdags: då åkte vi skidor rätt länge typ 11-16:00 i Duved,hahaanars så läste jag bara haha.

Fredags:vi åkte skidor 11-16:20 typ inne i Åre vid vm 8. Alma jag träffade din brosha inne på olympus resturange (stavnig?)haha. det var fett kul men det ända var att vi råkade åka på värdens dödensdal,haha kallar den det! än men  den var as brant och jätte guppig o.sv.:S :)

Lördags: åkte hem i typ 7 tim och 40 minuter,tråk tråk.
mm det var min vecka det!!<3 (L)
här kommer bilder från i dag:

haha

ful söt?

mums<3

haha den blev ju faktist cool :S:D

jaa(L)<3333♥♥♥

puss och kram eran emsen♥<3 :)


♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

låter kul<333

2010-03-08 @ 20:49:00
Postat av: Anonym

Emma, du skrev kommentaren själv :)

2010-03-12 @ 18:44:53
Postat av: emsen<3<3

va??? det gjorde jag inte!?!?!

2010-03-13 @ 00:11:44
URL: http:///hallongott.blogg.se/
Postat av: Emelie

dör utan dig meed ;) <333333

2010-03-15 @ 19:36:33
Postat av: emsen<3

aww jag älskar dig döör utan dig medd <3♥

2010-03-16 @ 16:39:06
URL: http://hallongott.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0