:)<3

hejhej:)
nu är jag hemma och, nu tänkte jag berätta lite kort om går dagen (torsdag)först hade vi varnlig skoldag och sen efter skolan typ kl,3 så gick jag och Lina till donken och åt en varsin paj, mums :) sen kom Bribba och Hanna och försökt  sukta oss för dom hade gott och köpt godis xD haha.sen åkte Lina på simnig och jag åkte hem till mig.sen gjorde jag inte så mycket mer den dagen.
i dag så har jag shoppat och ni får se en bild på det jag köppte här under:) när jag shoppade så träffade jag Ella och Alicia.sen så blev typ klockan 18:00. nu så gör jag typ inget. Planer för i morgon :) vara med Lina och sen sova över hos henne, längtar och det kommer nog bli roligt. men hejdå :)

<3

vattenflaska,hihi<3

skor:)

en söt väska♥:)


♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0