hejsan alla läsare

hej alla bloggläsare!♥
nu så gör jag inte så mkt, typ chattar med min halvsyrra,  Alexandra.det är roligt att chatta med henne för jag har inte träffat hene på 3 år typ eller om det inte är mer...men snart ska jag till Karin, ska satnna där tills måndag så det kanske inte kommer bli någon bloggnig för än på måndag kväll, jag kabnske skriver senare idag innan jag åker ditt, hehe. igår så var jag ju med Lina, och då gick vi och badade så när molnen gick i moln så gick vi upp och kläde på oss och när vi precis var klara började det oska och regn och sen så kom blxten, och då var vi tvungna att sprinda hem, det var faktist lite läskigt! så när vi kom hem till henne alldeles blötta så drack vi varm oboj med en mums mums och typ balerina kex haha.så det blev musigt ändå,hahah. tur att man var med lina så hon kunde vara solen då!<3 men hejdå♥

åå gillar den jag tänker på sommar när jag ser den!<3


♥Kommentarer♥
Postat av: amal & sandra

sv: hih :) vad ska du hitta på idag ? <3

2010-06-19 @ 13:04:30
URL: http://amalosandra.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0