sov över hon Lina|shoppat<3

hej bloggen! nu är jag hemma kom hem för några minuter sen typ!
ja igår så hon vi över hos sötaste Lina :) hahah jag vakna typ 9 idag och Lina vaknade halv 12 xD. när vi typ hade ätit så åkte vi till stan och köpte, en bikini, hårspännen och ansiksmask,hihi vi köpte en glass och en läsk med! vi bada i hennes bubbelpool och hade det lite mysigt!sen så såg vi på film, typ vid ett haha, vi såg på  "freday the 13" den var jätte bra och läskig:)japp det var den kvällen!tänkte vissa lite bilder på allt vi på och vad vi gjorde och så sen, för jag glömde min kamra hemma hos lina!sen när Lina har kommit hem och ätit och när jag har ätit tänkte vi bada och då får jag min kamra!
bra va?
hejdå<3


♥Kommentarer♥
Postat av: MissCM

sv: ja det är det! :D

vad gör du just nu då? :)

2010-06-23 @ 21:28:10
URL: http://misscm.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0