hejsan:))

hej bloggen!
i midsommar(fredags), så träffade jag mamma och vi skulle ju shoppa men alla affärer var stängda:(. men vi gick in på Grönan i ställe och åt där! jag åt kyklingbörjare! det var typ kykling, bröd och ponstrips!det var gott, sen var jag där inne på grönan och åkte lite saker!

i går(lördags), så var jag ute och sen så åkte jag båt till zetrabadet! det var jätte roligt där. där åt jag en jätte god glass!det var en sak som var rätt cool. det fanns svanar som nästan var tamma, kan man säga! man kunnde mata dem ur handen och dem gick upp på stranden, hoppas ni fattar!

idag(söndag), så ska jag typ vara ute en liten stund sen ska jag och mamma handla dem sista sakerna till nåttarö, och sen ska vi packa klart!det är ju i morgon som jag ska åka till Nåttarö! det ska bli kul. det kommer inte bli något inlägg på länge! det kommer kanske ett inlägg i kväll och sen ett i morgon bitti om jag hinner! och ett när jag kommer hem, om ca;5 dagar!


min glass!♥


svanarna:)

♥Kommentarer♥
Postat av: AMANDA FALK

så gott med glass :D

Ha en forsatt jätte bra kväll, good night!

2010-06-28 @ 21:40:52
URL: http://amandafalk.se

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0