hemma i gen :)

hejsan alla sötisar!
nu är jag hemma kom hem för några timmar sen typ!just nu så packar jag upp och kollar på TV, vet inte riktigt vad det heter, men nåt bra är det iallafall!jag har haft det jätte kul på Nåttarö!där så typ slappade man, badade solade och en massa skojiga sakertill!!JAG HAR FAKTIST BLIVIT BRUN!! xD (är fett stolt) hahah. men det var mygigt där och jag fick faktist ett myggbett i örat! mystiskt va!det är iallafall jobbigt! i morgon eller i dag så kommer jag lägga ut bilder, jag tog en massa. för min kamra råkade mamma få med sig,hehe! men puss♥

♥Kommentarer♥
Postat av: Linn

Svar: Ok :) Jag är snart 14!

2010-07-03 @ 00:35:03
URL: http://linnilssons.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0