vart på fest...!!

heeeej!!!!
nu har jag klommit hem från Almas fest.det var as nice...
det började med att jag gick hemifrån vid halv1, och mötte Alma vi Alvik. det var jag Alma sabina klara vikan elin och Frida som åkte bio,vi såg avatar 3D.den var as bra!!!! ett tips átt se!!
när vi hade
set klart den (2 40min) så åkte vi hem till Alma och åt tacos chips typ och sen åt vi typ en super god torta!!!!har jag sagt det till dig Alma8-)!!! och sen så typ sjöng vi lite låtar!!.. Kelly Cklarsion tictanic m.m. det var super skojigt!!!!!!!!!
nu har jag ätigt räkmakor och chattar.
bilder mest flummiga:

fin!♥

flumm

jag igen

jag flummar

tårta

elin Alma

sjunger♥

frida rånar affären haha skoja♥
hejdå //emen♥♥♥

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0