ska kolla på film snart...!<3

hejhej bloggen! just nu är jag med en kompis :).vi har typ ätit lunch vid 2tiden, och vart inne lite på datan och köpt godis och hyrt film. så vi ska nog kolla på den snart tror jag i alla fall det<3 Skönt att det är helg,en jobbig start på året med skolan haha skoja bara (^-^). Jag ska nog gå hem efter filmen eller nåt sånt,men vi har haft en najs dag! :D.Bajs bajs jag kommer inte på något att skriva haha ^^.hmm.

DROMEDAREN ALP PLANERADE MORD   , LÄS BAKIFRÅN HAHA :)"VAD BLIR DET SKRIV PÅ KOMMENTARERNA"



Okej , titta noga på bilden nu……….




Såg du rumpan på tjejen i bakgrunden???
Okej, scrolla ner……

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

>
Om du svarade
 “JA,” tycker jag du genast ska beställa tid hos din ögonläkare. För det du såg på bilden är axeln på tjejen som tar foto!!
 


  Hur går detta ihop ?!Skumt...

 Skumt...


Hejdå puss puss emsen <33333

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0