heejsan <333

heejsan min kära blogg!<3 haha.
nu så sitter jag hemma och chattar med söta Moa och Alexia och Alma<3 :) och så är jag inne på bloggar och facebook...
idag har jag typ inte gjort någon tig förutom lite läxor,hehe.
morgon ska jag nog på gympan och vara hemma lite och ta det lite lungt!men ni får se i morgon, om jag skriver nåt då förstås XD.å juste i dag var det ju öppethus i skolan och där var jag ju och det var kul för du fick man ju träffa lite kompisar som var där:D.
men vet ej vad jag ska skriva nu så hejdå!
puss puss underbara blogg!<33

♥Kommentarer♥
Postat av: Emy

du måste skriva mer gumman! :)<3

2010-01-24 @ 11:57:51
URL: http://mariaemelie.webblogg.se/
Postat av: emma

haha jag vet !:)<3

2010-01-24 @ 20:42:50

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0