je m'appelle Emma(franska)

hej alla läsare<3
i dag efter skolan så skulle jag och och natta göra nåt och då hängde alma på. så vi gick till minneberg(eller jag och natta gick och alma cykla) vi gick först hem till Alma men typ några minuter efter så gick vi till natta(hennes mormor då) för att kolla om vi kunde vara där, men det gick inte så vi gick hem till Alma och bakade ett eget resept fast men bakrunden till kladdkaka. den blev god fast inte så lyckad haha,men det var ändå as kul, vet fan inte vad det var i den, typ alltmöjligt till och med grön karamell färg.haha det såg ut som den blev möglig:D♥.
och nu är jag hemma.är fett sur glömde mobben hos Alma :( men får hoppas att jag får den i morgon!nu sitter jag och väntar på mamma för hon skrev innan att hon hade en överasknig till mig så nu väntar jag...
puss älskar er♥


♥Kommentarer♥
Postat av: Almis

hihi, va ju fett kul ju! :D <3

2010-08-26 @ 19:15:38

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0