hellu<3333

hejj sötisar<3
i söndags så åkte mamma och jag in på akuten och skulle kolla vad som hade hänt med min mage.vi satt där i ca, 7 timmar(det var jobbigt kan jag lova)och så kommer när vi ska göra ultraljud, så visar det sig att jag har en sten i gallan(gallsten)så då fick jag voltaren och så och troligen kommer jag att få operera bort gallan;S! så jag kommer att kunna åka till Bovallstarnd fast kankse i mårgon eller torsdag, vi får se, jag skriver ett inlägg då iallafall.synd att staistiken har sjunkigt så mkt, men skit samma. när jag får mitt internet kommer det bli bättre<3och då kommer än massa bilder från sommar.
hoppas ert sommarlov är som det ska & att ni har det bäst så länge<3333
många kramar eran emsen:)=)

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0