hej älskade bloggisar<3

heeej<33
nu så funkar mitt internet ibland, så jag kommer blogga i bland när internet funkar!hoppas det blir,bra?hoppas också jag får tillbaka mina läsare.
nu så har jag precis kollat på fånarna på fortet, det är faktist rätt kul. förut i dag så var jag med alma, lina, ariadni, nathalie, frida hemma hos alma och hade kul, vi gjorde bla, anden i flaskan, haha det var fett läskigt men ändå fett kul!♥:D
i morgon ska jag typ shoppa med mamma i solna eller nåt sånt, det är iallafall min plan för i morgon.
men puss på röven gott folk xDD♥

hihi mi eys :D♥

sötisnosen( lina säg inte att den är ful!!!)♥

♥Kommentarer♥
Postat av: Penny (foto) .

sv: Tackar vad roligt att du tycker om bloggen :)

2010-08-25 @ 20:20:50
URL: http://justpenny.blogg.se/
Postat av: Carolina [foto]

ASSÅ VAAAAAAAFAN hahahaa ser helt knäpp ut xd

2010-08-25 @ 21:22:16
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0