var med Annie och Linn<3♥

hejjjj<3
i dag har jag vart med Annie och Linn, vi skulle vara med några till men dem var inte hemma då :(  men det har i alla fall vart jätte rolig dag!♥nu så gör jag inget bara är inne på msn ochchattar med Frida och Alicia typ nu och så är jag inne på djur.nu hihi och inne på facebook<3 :) aa men jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen eller kvällen xD :)<3haha.
Saknar er så himla mycket! det är det ända jag hatar med lov är att man inte träffar sina vänner så mycket under loven :( Om någon vill vara med mig under lovet så mezza mig på msn eller på telen (om man har mitt numer) det skulle vara jätte roligt då!♥
Men vi säger så xD jag tror jag skriver ett inlägg sen i gen :) så kolla då med :) puss älskar er :)

♥Kommentarer♥
Postat av: Annie Wall

Ja det var jättekul men det vat tråkigt att Angelica inte kunde vara med det var synd. Men vi kan ju hitta på nåt igen nån annan dag<3

2010-04-07 @ 08:57:46

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0