var med Alma i dag :)

hejj!
nu tänkte jag berätta om går dagen för jag inte gjorde det i dag<3 först så åkte Isabel och jag till simhallen och badade, det var jätte roligt tills Issa  fick ont i magen och måde illa, så då gick vi upp och så. sen ringde Alma mig när vi satt på bussen och frågade om jag vill vara med henne och då sa jag ja :) vi typ var ute och cyklade och så och kollade på två filmer en som heter "hipp hipp hora# den var faktist bra och sen såg vi "500 days of summer!" den var också bra, dem två filmerna var väldigt olika lixom men jätte bra. :) det var går dagen. i dag har jag vart med Alma och sov hos henne förstår ni. vi har cyklat lite, vart i parken och spelat Wii. hihi det har vart en jätte rolig dag,hihi ♥
hejdå, ha en så bra dag <3

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0