jaha här e men igen:S

hejhej!
vad duger jag till i gentligen..?
just nu så är jag ledsen och jag fattar inte vrf jag lever än?



i går var jag med den under bara vakra, snälla och sötaste Lina. vi hade skoj. först så typ kollade hon på min gympa och sen åkte vi hem till mig och bakade en kaka ;) nä men vi bakade någon kaka. och när jag skulle ta ur den från kaksaken så fick jag inte ut den först till jag sa till "anden" att göra så den kom ut och då kom den! så den kvällen hade jag "kakanden" på hjärnan typ,hehe  det är typ bara Lina som fattar ;)
japp det var ätte kuligt igår som ni nog fattar!

k
akan  ♥

fin bild jag eller Lina tog :)

♥Kommentarer♥
Postat av: Carolina

Gumman var inte ledsen!



Men ja vi hade superkul igår, haha anden i kakan ♥

2010-04-22 @ 21:31:01
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: emsen<3

tack eller vad man nu ska säga sötnos<3 haha veeet det :)♥

2010-04-23 @ 09:02:06
URL: http://hallongottt.blogg.se/
Postat av: Frozen

Kakan ser god ut...

2010-04-29 @ 14:39:37

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0