hihi♥

förlåt Lina om jag inte fick ta det ♥ www.linasfinablogg.blogg.se
1.Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga
5. Skriv vem messet är från.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
 jag har inte ringt tidigare:)  /Ariadni

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
 bra!tack /isabelle

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
farför?varför ringer du inte själv? /Frida

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
om du vaknar upp i ett rött rum,utan dörrar,inga fönster... /Sabina

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
 ok /Lukas

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
hej gumman görs?:)<3 / Carolina

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
varsågod<3sötis / Isabel

8. Vad vill du höra mest av allt?
haha / Isabel

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
:):D:*/Carolina

10. Din romantiska replik?
kollar ny mobil /Annie

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ok jag är vid tunnelbanan/Ylva

♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

hhehe <3

2010-04-05 @ 23:15:45

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0