när jag var på idol

hej bloggen!!!
i måndags så var jag på idol det var jätte kul tycker jag!!
vi sat på bra platser först och sen kom dom flyttade på oss:( så vi fick inte bra platser sen.det var lite tråkigt.
aa jag fick många fina bilder på idolerna:)
men jag hade en skit nice kväll iallafall.
hejdå måste dra!!!

♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Jag fattar inte meningen: Vi sat på bra platser först och sen kom dom flyttade på oss: (så vi fick inte bra platser sen. det var lite tråkigt. aa jag fick många finabilder på idolerna:)



det skulle ha varit:

Föst satt vi på bra platser men sen kom några och flyttade på oss och då fick vi inte så bra platser längre, det var lite tråkigt, men jag fick många fina bilder på idolerna!



Men föresten vilka var dom?



Hej då!

2009-10-04 @ 17:45:36
Postat av: Hanna

Gå in på min blogg!



www.hanisenhanna.blogg.se

www.hanisenhanna.blogg.se

www.hanisenhanna.blogg.se

www.hanisenhanna.blogg.se

www.hanisenhanna.blogg.se

2009-10-04 @ 17:54:22
URL: http://hanisenhanna.blogg.se/
Postat av: emsen

ja okej.

vilka idolerna va eller?

och förästen vem är du??:s

2009-10-04 @ 18:17:34
URL: http://hallongott.blogg.se/
Postat av: alicia

Kan du lägga ut lite fler bilder?

2009-10-04 @ 20:18:57
Postat av: Lycan

Fett coolt. Synd att jag aldrig får va på Idol. Får väl nöja mig med det på TV då! XD Ha det så gött!

2009-10-10 @ 13:24:18
URL: http://computercrash.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0