va med Lina och Frida<3

hej bloggen!!!
i dag har jag varit med Lina och Frida<3 det var jätte kul tycker jag,hihi!
vi typ åt meilis först tyå mackor med typ ost mums, hehe.
sen sågick vi upp och tog bilder och vidor med Linas kamra!
hihi dom filmerna blev lite sjuka:).
sen hjälpte Lina oss med header, det var jätte snällt Lina<3.
vi kollade på film efter datan( typ).
när vi kollade sen stud var maten klar så då gick vi ner och åt! det blev korv och macaroner, gott var det,hihi.
sen gick typ Frida hem och typ efter 10 min gick jag hem.

haha vet ni jag är en idol, för Linas lillasyster emma:D.låter kanske sjuk men ändå<3.

nu ska jag gå♥
hej då puss på er<3333♥

♥Kommentarer♥
Postat av: Carolina

men jag är också hennes idol helt klart (aa)

vsg förresten :p

2009-11-19 @ 17:46:36
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: emma<3

hihi <3

2009-11-19 @ 17:56:10

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0