hemma nu!

hej blogg! förlåt för jag inte har skrivit på en vecan nu , men det är bara för jag åkte till Åre. och där finns det inte intenet typ...
me nu ska jag berätta lite vad jag gjorde där, hihi,

på tisadagen så åkte vi till Åre det var super tråkigt att titta i bilen i typ  timmar! :(

 på onsdagen så gick jag och min kompis på en bad hus i Åre. det var jätte kul tycker jag i alla fall.vi kanske var där i typ eller tre timmar.

itrsdags så åke jag i Åre centrumet då så kollade jag inte på så mycket men det finns en chockladfabrik och där köpte jag en strut. det som var bra med det var att man fick prov samaka, hehe älskar chocklad!

ja och i fredags så gick jag, karin, björn och några kompisar till oss på resturang, mums. jag åt en krämig fisksoppa ( den hette så) men det var jätte gott tycker jag<3när vi hade ätit upp så gick jag och min kompis ut, hihi.sen åkte vi hem typ vid halv 9, kanske lite sent men,men.

i fredags så gjorde vi inget typ inget. bara tog det chill. det var skönnt, hehe. men på kvällen så typ basdade vi lite, det var varmt och skönnt<3333.

heeeejdåå nu ska jag gå!

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0