är galen i facebook

hejsan bloggen nu har jag pricis ätit lite frukost och tittat på TV:en.
nu sitter jag vi datan och skriver i bloggen och chattar och har webb med min kompis alexia och är inne på facebook. det är kul. man blir typ galen i facebook bara så ni vet!<3
jag vakna ganska så sent i dag, typ vi 9 tiden,hehe.
och jg tror ja kommer till skolan i morgon för jag har ju varit sjuk:(. det är skit tråkigt att vara sjuk,hehe.
men nu orkar jag inte skriva nåt mer,haha:P.
men hejdå alla söta läsare<333
 fint va haha


♥Kommentarer♥
Postat av: emelie<3

Bra blogg gumman<3Moisha och Emmisha har börjat blogga igen;):P

2009-11-15 @ 10:01:17
Postat av: emma<3

tack sötos<33 vad bra då, hehe:P

2009-11-15 @ 16:36:05
URL: http://halongott.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0