var med alma!<3

hejsan bloggen!<3
förlåt för jag typ inte har har skrivit något inlägg idag:(.
men jag kan skriva nu i ställe:)haha.men i dag slutade vi skolan vid 11 tiden as SKÖNNT!!! vi satt typ i matsalen i en timme och pratade lite. sen gick jag och Sabina hem till Alma och typ pratade och spelade wii, det är skoj haha. sen gick Sabina och jag stannade kvar.vi typ forsätte spela och sen lite senare så kollade vi på "Harry Potter" kommer ej i hog vilken kommer du i håg alma?<3
men typ så åkte jag hem vid 6 tiden eller något sånt :S.
men nu bloggen ska jag lägga upp en massa bilder bl.a.bilder på Frida:

jag och Lina gjorde den<3

haha frida kommer du i håg<3


Alma och frida !

syns lite dåligt men det är Frida och alma<3

älskar den bilden på dig alma så himla söt♥


lite bilder var det♥
men ska gå nu puss eran emsen♥

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0