svar till fågestunden!...

HEJ BLOGGEN!som ni ser på rubriken så kommer svar till frågestunden<3

emelie: vad är det bästa du vet?
svar: det är nog kompisar och gympan<3

                                                                                              

a: vilken skola går du i?
svar: alviksskolan

                                                                                       


frida: 1hur mår du? 2. på vilka sidor är du inne på ? 3.gillar du din blogg?4.hur många läsare har du?

svar:1.jag mår väl okej. 2.facebook,blogg.se,msn och olikabloggar. 3. ja jag gillar min blogg. 4. allt i mellan 5-10 läsare.



hoppas ni blev nöjda<333 men hejdå


♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0