lyssnar på musik<3

hej bloggen!
nu så chattar jag, men Lina  och lyssnar på musik, lyssnar på ulrik♥.
för cirka en halv timme sen så åt jag melis och kollade på TV. dena dag har varit så har: först så stog jag skolpolis, sen fick vi välja om vi ville jobba med matte eller engelska jag jobbade med engelska. och sen så var det rast och efter rasten så var det samma sak men det var en liten stund vi jobbade med det för efter det så lyssnade vi på flourtanten(haha) men typ mitt i pratet så var kören tvungen att tränna till luciatoget. det var väl kul. sen så åt vi lunch och efter det så tog vi svinnunflenska sprutan gjorde inte ont alls men det var ju dos två.

men nu ska jag typ kolla på Tv eller något sånt !<3
så hejdå alla söta läsare♥ pusspuss emsen

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0