ja det är lov!!!!!!!!

hej bloggen!!
åå det är så himla skönt med jullov och om typ 5 dagar är det ju förfan julafton! yesyes.haha. asso dagar går ju så himla fort kommer typ inte ihåg något ting från denna termin,hihi.
skriv gärna vad ni önskar er i julklap på komentarena (är nyfiken.)
i dag så har jag typ varit ut någon timma eller något sånt och så har jag städat lite i mitt rum. tråkigt :(. nu så chattar jag med Julia och jennett! kul faktist.
men nu vet jag typ inte riktigt vad jag ska skriva...
men nu ska jag forsäta meddet jag gör så hejdå<3.
pusspuss eran emsen♥


fin bild :S haha skoja bara333

♥Kommentarer♥
Postat av: Julia

Eller hur, hela terminen gick utan att man märkte det! O_o För mig känns det som om vi har gått i skolan i typ tre veckor... xD

2009-12-20 @ 20:26:49
URL: http://computercrash.blogg.se/
Postat av: emsen<3

aa

2009-12-21 @ 10:17:04
URL: http://hallongott.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0