idag kvar....

hej!
asså det är helt sjukt det är en dag kvar innan julafton eller i morgon är det julafton!!(OMG.)
här är lite saker jag önskar mig:
kamra♥
kläder♥
pengar♥
pysselgrejor♥
och smyken♥ m.m
förlåt för dålig updatering  jag orkarde inte skriva idag också är jag ganska upptagen.
men ska berätta lite om dagen lite kort.
okej det började med att jag vaknade vid 9 ch typ fixade mig i ordnig också.
och när mamma och jag var klara så åkte vi till citygross och julhandlade och jag hittade typ julklappar till... säger inte!hämligt.
sen kom jag hem och pysslade lite med lite saker och så.
nu så kollar jag på något på tv vet ej vad det heter :S och så chattar jag med Elin, Carolina och Isabel.det är kul. Linas blogg( www.linasfinablogg.blogg.se ).
men ska gå nu hejdå :)
god jul bloggen det kanske kommer ett inlägg i morgon på julafton.
hejdå

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0