hemma med Frida i gen<3

hejbloggen!<3 är hemma med frida nu har typ pricis ätit köttbullar med pommesfritt! gott eller gott? :S haha skoja :D det var faktiskt gott<3.nu sitter jag och Fria och kollar på tv och så är vi inne på pea,facebook,msn och blogg.se vi chattar typ bara med Alma jusst nu,hihi det är väl kul tror jag :).
åå det är bara en dag inan det är lov så skönnt men tråkigt att inte träffa alla kompisar:(. men några träffar men nog,haha.när slutar in skolan?skriv på komentarerna!(L)
förut var jag ute vi gick till Alma och typ åkte skjärtlapp på ett berg med massa snö ni kan läsa om det på Frida blogg www.chokladgodis.blogg.se :) det var kul! vi tog massa bilder, men det funkar inte ladda upp dom på fridas data så jag gör det när jag kommer hem. Och så uppdaterar jag mera! :) puss ♥ Ska vara lite med frida :) ses


♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0