ett test!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? 
ska du komma imorn?
Från: moa
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 
du är så duktig kära du
Från: mamma
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
ok hehe
Från: Lina
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
är du vaken?:)
Från: moa
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ok:(jaja vi ses sen:)<3
Från: bella
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 
hej,det är emma 5a.ska du åka till ekerö i dag?
Från: emma
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
ja jag kommer i håg dig. ska snart på fotboll.
Från: sonja
8. Vad vill du höra mest av allt?
nej tvärr ska städa och fixa med min garderob och så har jag ont i halsen och hostar:/
Från: Lina
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
vad är din msn?<3
Från: alexia
10. Din romantiska replik?
vilken buss tar du i morgon? :D
Från: bella
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
men femma då<3
Från: moa

det var ett test<33
hejdå puss puss<3//emsen

♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Har du tagit testet från min elr linas blogg?? För lina fick de av mig men man får in gte koppigera de.

2009-12-05 @ 10:12:04
Postat av: Carolina

asså. skärp dig. vrf får inte emma göra testet?! förresten fick hon dt av mig. och du sa inget om att jag inte fick ge ut testet till ngn -.- snälla. jag har sett dt testet så många ggr förut. dt är ju inte ditt test! inte du som gjort det. så skärp dig, alla får göra test .__.

2009-12-05 @ 12:42:13
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0