åå...

hej bloggen, idag är jag glad för det var ju julafton i går och jag fick massa fina grejor.
jag kunnde inte skriva i går för jag ville bara mysa med familjen.okej nu berättar jag om dag... först så vakna jag klockan 9 och rusade fram till min julstrumpa och kollade och den var propful ju! och efter det så åkte vi till min mormor.vi skulle fira julen hemma hos henne,mys mys. när vi kom hem till henne kunnde jag inte vänta på pakten.hihi jag var tomtenissa i år.jag fick en ganska många saker ni kan få se bilder på vad jag fick sen när ni har läst klart detta.åå när vi hade öppnat alla undrebara julklappana så var det dags för kalleanka och hans jul.vi tittar på det varenda år.när det typ var tio minuter kvar så var vi så hungriga så vi kollade aldrig klart på kalle anka. somsagt så åt vi all julmat,mums det var massa goda saker.vi hade en riktigt svenskt julbord (som varligt)haha.
men sen så typ åkte jag och mamma hem vi 6 .det är typ en timmes resväg så vi var hemma vi 7.
när vi kom hem så kollade vi på TV och myste lite till. det blev typ en riktig mys dag kan man säga,haha.
det var typ min dag i går.
vad fick ni julklapp då?  skriv på komenterna!
men nu så chattar jag och fixar lite på bloggen och är inne på facebook och lite sånt. :)
snart ska jag äta och baka pepparkakor och knäk, mums mums.
men hejdå<3333
hoppas ni hade en bra jul!!!! pusspuss emsen

♥Kommentarer♥

♥Kommentera♥:

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress♥: (vissas bara för mig)

♥URL/Bloggadress♥:

♥Kommentarer♥:

Trackback
RSS 2.0